[Mediaevistik] Waffe

Graeme Dunphy g at dunphy.de
Don Jun 7 22:47:48 CEST 2007

Vielen Dank für diese Antwort.  Jetzt muss ich mir überlegen, wie ich
das in Englisch formuliere.  Aber damit ist die Sache viel klarer.

g.

Graeme Dunphy
University of Regensburg
Mobile: 0176 20982975

NB: A number of important mails recently sent to me have not arrived. If
you write to me and do not get an answer in two or three days, please
write again, or phone.